بررسی چراغ قوه Olight i1R 2 PRO

اولایت چراغ قوه i1R 2 EOS را با مدل i1R 2 PRO ارتقا داد تا حداکثر خروجی نور را از 150 لومن به 180 لومن افزایش دهد چیزی حدود 20%, در حالی که حداقل میزان خروجی نور بر روی میزان 5 لومن باقی مانده است. حداکثر برد پرتاب نور 48 متر, طول چراغ قوه 51.3 میلی متر و وزن آن 22 گرم است. 

علاوه بر افزایش حداکثر میزان خروجی نور پورت شارژر در این مدل از Micro-USB به USB C ارتقا پیدا کرده است. پوشش منحصر به فرد و طراحی بسیار زیبای این چراغ قوه هر بیننده ای را مسحور خود کرد.

بسته بندی این مدل به مانند مدل قبلی جعبه ای ساده و مینیمال است که داخل آن چراغ قوه, کابل USB A to C, حلقه اتصال جا کلیدی و بروشور راهنمای استفاده از محصول قرار دارد.

این چراغ قوه ها یک مورد کاربرد خاص در ذهن همگی ما دارند, آنر ا به کلیدهای خود آویزان کنید! ظرفیت و اندازه باتری این محصول آن را به مدلی برای استفاده هر روزه تبدیل نمیکند اما میتوانید هر روز و هر جایی که بخواهید چراغ قوه را در جیب خود حمل کنید. این مدل چراغ قوه به عنوان یک چراغ قوه پشتیبان برای پیدا کردن چیزی در ماشین, چک کردن و بررسی لوازم در شب, بررسی موقعیت و محلی تاریک و یا هنگامی که شب هنگام چیزی را در تاریکی گم میکنید و یا در جستجوی وسیله ای هستید بسیار کاربردی است. نور این مدل بسیار بهتر از نور چراغ قوه گوشی های هوشمند است زیرا پرتو نور با خروجی بیشتر و یکنواخت تر و دوربردتری را دارید.

برای خاموش و روشن کردن و تغییر میزان خروجی نور میتوانید بدنه چراغ قوه را به آسانی بچرخانید, شما نمیتوانید با پیچاندن بدنه چراغ قوه دو قسمت بدنه را از هم جدا کنید زیرا باتری و قطعات داخلی در معرض آسیب قرار میگیرد و چراغ قوه را از گارانتی خارج میکند و حلقه جاکلیدی تنها چیزی است که امکان جدا کردن آن از چراغ قوه وجود دارد.

با چرخش بدنه چراغ قوه پرورت شارژر جهت استفاده کابل شارژ قابل مشاهده است و به راحتی میتوانید چراغ قوه را توسط کابل شارژ, شارژ نمایید.LED موجود به هنگام شارژ چراغ قوه قرمز رنگ و پس از شارژ شدن کامل به رنگ سبز دیده خواهد شد. باتری چراغ قوه لیتیوم یون داخلی و دارای ظرفیت 130 میلی آمپر میباشد که در حالت حداکثر میزان خروجی نور 30 دقیقه و بر روی حالت حداقل میزان خروجی نور 12 ساعت روشنایی را تامین خواهد کرد.

درست همانند نسخه قبلی i1R 2 PRO دو حالت خروجی نور دارد که برای استفاده از حداقل میزان خروجی نور کافی است کمی سر چراغ قوه را بچرخانید تا بر روی حالت حداقل میزان خروجی نور قرار بگیرد و برای اتفاده از حداکثر میزان خروجی نور کافی است بدنه چراغ قوه را کامل تا انتها بچرخانید و سفت کنید.

تغییر پورت شارژ در این مدل از Micro - USB به USB-C اتصالی ایمن تر و کاربردی تر را جهت شارژ قوه فراهم کرده است زیرا بسیاری از اکثر پورت های USB در اتومبیل, هواپیما, اتوبوس, کامیون, لپ تاپ ها, دسکتاپ ها, مانیتور, تلویزیون و غیره دارای پورت USB-A هستند.

نظرات


captcha

ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top