بهترین شارژر چراغ قوه L-Dock

 شارژر مغناطیسی  L-Dock پایه ای مناسب است که برای نگهداری و شارژ چراغ قوه مورد استفاده قرار میگیرد و آن را به یک کیت روشنایی ایده آل برای استفاده در خانه ، خارج از منزل یا هنگام کار تبدیل می کند. 

برای استفاده کافی است پایه L شکل را به هر سطحی که انتخاب میکنید, خواه دیوار یا میز در محلی نزدیک به منبع تغذیه متصل کنید و برای اتصال نیز از پیچ یا چسب قدرتمند همراه محصول استفاده کنید.

این پایه شارژر با اکثر منابع برق USB سازگار است و دقیقا مانند خود چراغ قوه میتواند به منبع برق USB وصل شود و این امکان را ایجاد میکند که در حالی که سفر بعدی منتظر شما است چراغ قوه شما شارژ شود.

پایه را باید بر روی یک سطح صاف و با چگالی بالا مثل دیوار یا میز پایه را به شکل L معکوس نصب کنید. چراغ قوه و پایه شارژر باید در مکانی دور از ازدحام و با رفت و آمد بالا نصب شوند تا از دست خوردن و خراب شدن چراغ قوه و پایه شارژر ممانعت شود. کابل شارژ MCC همراه محصول 120 سانتی متر طول دارد و امکان نصب پایه را در فضایی مطمئن در اطراف منبع برق ایجاد میکند.



محتویات داخل جعبه محصول:

پایه شارژر L شکل

کابل شارژ مغناطیسی MCC
چسب
پیچ

پایه شارژر L-Dock قابل استفاده و سازگار با محصولات ذیل میباشد:

S1R / S1R II / S10R III / S2R / S2R II / S30R / III H1R / H2R / M2R / WARRIOR X / Seeker 2 Pro

ابزار مورد نیاز جهت نصب:

پیچ گوشتی - مته (قطر سر مته 6 میلی متر) - چکش

لطفا توجه داشته باشید که مته و چکش فقط جهت نصب بر روی دیوار سیمانی و کاشی مورد استفاده قرار میگیرد, در صورتی که پایه را بر روی سطح چوبی نصب میکنیدفقط از نوار چسب 3M بر روی قسمت پشتی L-Dock جهت اتصال به سطح استفاده کنید.

لطفا هنگام نصب به موارد زیر دقت بفرمایید:

1- لطفا محلی را که کابل های برقی پشت دیوار  قرار دارد, سوراخ نکنید. این کار ممکن است منجر به آسیب به سیم کشی ، شوک الکتریکی یا خطر آسیب دیدگی به فرد و یا حتی مرگ شود.

2.  D-dock را به طور مستقیم با نوار 3M به دیوار وصل نکنید. استحکام و چسبندگی آن به اندازه کافی قدرتمند نیست که مدت طولانی روی دیوار بماند ، ممکن است چسب محصول پس از یک دوره زمانی کاهش یابد و بیفتد.

3. پایه را در مکان هایی که بالاتر از اشیاء شکننده, اشیاء سنگین یا افراد و حیوانات خانگی قرار دارند نصب نکنید. در صورت نصب یا استفاده همراه با  بی احتیاطی ، چراغ قوه ممکن است از پایه مغناطیسی بیفتد و باعث صدمه یا آسیب شود.
4- در مکان های قابل اشتعال و انفجاری مانند پمپ بنزین ها، سایت های معدن, ... نصب نشود.
5- پایه را دور از دسترس کودکان نگه دارید.



نظرات


captcha

ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top