OLight PL-2 Valkyrie پر نورترین چراغ قوه قابل نصب بر روی اسلحه

روشن تر از همیشه با Olight PL-2 Valkyrie !

کمپانی اولایت همیشه به دنبال راهی برای بهبود کیفیت و دوام چراغ قوه های خود است , به همین دلیل آنها مدل جدید PL-2 Valkyrie را روانه بازار کرده اند . 

PL-2 Valkyrie بزرگ تر و روشن تر از PL-1 Valkyrie می باشد , میزان خروجی نور و فاصله پرتاب نور این چراغ قوه را کارامد تر از همیشه کرده است. در این مدل حداکثر خروجی نور 1200 لومن می باشد که در مدل قبلی 450 لومن بود و برد نهایی پرتاب نور در این مدل 235 متر می باشد که تقریبا دو برابر برد نهایی مدل قبلی است . 

PL-2 Valkyrie  دارای لامپ پر قدرت CREE XHP35 HI LED و لنز TIR با ضریب گذر دهی نور بالا جهت داشتن نوری یکنواخت برای داشتن حداکثر دید , جنس بدنه بسیار مقاوم و از آلومینیوم سخت آندایز شده است .



نصب چراغ قوه بر روی سلاح می تواند دشوار و خطرناک باشد , مخصوصا اگر به شکل ناصحیح و یا خیلی سریع انجام شود . PL-2 Valkyrie مانند سایر مدل های قبلی دارای یک سیستم نصب و راه اندازی سریع بر روی سلاح و مناسب برای نصب بر روی هر دو ریل Glock و Picantinny می باشد . این سیستم به کاربر اجازه  می دهد که به راحتی با یک دست چراغ قوه را بر روی سلاح نصب کند .

بسیاری از کاربران تاکتیکی از چراغ قوه در شرایط خطرناک و پر استرس استفاده می کنند . کمپانی اولایت به خوبی از این واقعیت اطلاع دارد و همیشه به دنبال راه هایی برای حفظ کاربران تاکتیکی و ایجاد امنیت برای آنهاست . این چراغ قوه با خروجی نور 1200 لومن بر روی حالت Strobe Mode قرار می گیرد و نور خیره کننده ای را ایجاد می کند که این نور برای چند لحظه کور کننده است و در مواقع اضطراری کاربر می تواند از این نور به عنوان دفاع شخصی استفاده کند . 

یکی از ویژگی های PL-2 Valkyrie کلید خاموش / روشن است که بدون ایجاد کوچک ترین صدایی کار می کند . این کلید در قسمت انتهایی چراغ قوه قرار دارد و از هر دو سمت قابل استفاده است , به نحوی که کاربران چپ دست و راست به راحتی می توانند از آن استفاده کنند . سوییچ خاموش / روشن بدون ایجاد کوچک ترین صدایی کار می کند و کاربران تاکتیکی در مواقع اضطراری , افسران پلیس و دیگر استفاده کنندگان می توانند در مواقع اضطراری و پر تنش در سکوت کامل از چراغ قوه استفاده کنند .

در این مدل از دو باتری لیتیوم یونی CR123A استفاده می شود که شما می توانید از دو عدد باتری قابل شارژ RCR123A نیز استفاده کنید . طراحی محفظه باتری به گونه ای است که بر روی حالت قفل قرار می گیرد و مانع از افتادن باتری ها به صورت تصادفی می شود . با بیرون کشیدن اهرم , محفظه باتری باز می شود و می توان به راحتی باتری ها را تعویض کرد . 



با فشردن هر یک از دکمه های خاموش / روشن جانبی چراغ قوه روشن می شود و با یک کلیک دیگر خاموش می شود .

با فشار دادن دادن و نگه داشتن هر یک از کلیدهای خاموش / روشن جانبی چراغ قوه برای استفاد تاکتیکال به صورت لحظه ای روشن می شود , با فشار دادن هر دو کلید جانبی به صورت همزمان Strobe Mode ( حالت چشمک زن نظامی ) فعال می شود .

PL-2 Valkyrie چراغ قوه ای عالی و با کار کردی بی نظیر است و رفیق همیشگی شما برای یک عمر استفاده خواهد بود . 

نظرات


captcha

ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top