بررسی PL-MINI Valkyrie کوچک ترین چراغ قوه قابل نصب بر روی سلاح

PL-MINI Valkyrie بسیار جمع و جور و دارای طراحی بدنه بی نظیر و شیارهایی بسیار زیبا بر روی بدنه است . جنس بدنه از آلومینیوم سخت آندایز شده مقاوم و وزن آن ۶۲ گرم می باشد که به راحتی می توانید آن را حمل کنید .

این محصول کوچک ترین و قدرتمندترین چراغ قوه قابل نصب بر روی سلاح است که یک باطری پلیمری داخلی دارد ، قابل شارژ است و از طریق پورت شارژ مغناطیسی که در قسمت پایینی چراغ قوه قرار دارد و با استفاده از کابل شارژ مغناطیسی MCC شارژ می شود و شما دیگر نگران تعویض باتری های چراغ قوه خود نخواهید بود.

کابل شارژ همراه PL-MINI انحصارا برای این محصول طراحی شده است و شما نمی توانید از سایر کابل شارژ های کمپانی اولایت برای شارژ کردن این چراغ قوه استفاده کنید .

در قسمت جانبی این چراغ قوه نشانگری وجود دارد و زمانی که شارژ چراغ قوه کمتر از ۱۰٪ می شود روشن می شود و به رنگ قرمز در می آید و به شما اخطار می دهد که زمان شارژ مجدد باتری فرا رسیده است . به هنگام شارژ چراغ قوه نیازی به جدا کردن آن از سلاح نمی باشد و شما می توانید به راحتی هنگامی که چراغ قوه بر روی سلاح نصب است آن را شارژ کنید و سپس مجددا مورد استفاده قرار دهید.

چراغ قوه PL-MINI Valkyrie دارای سیستمی برای نصب و راه اندازی سریع بر روی سلاح و سازگار با هر دو ریل Glock و Picatinny می باشد که به آسانی بر روی سلاح سوار می شود و با کمک سوییچ جانبی محکم شده و با باز کردن سوییچ جانبی به راحتی از سلاح جدا می شود .

یکی از نکات جالب توجه در طراحی این محصول این است که برای استفاده راحت تر در هر دو سمت چراغ قوه ، کلید خاموش / روشن قرار داده شده است .

با فشار دادن سوییچ خاموش / روشن جانبی به سمت پایین می توان چراغ قوه را خاموش یا روشن کرد و برای استفاده تاکتیکال باید سوییچ خاموش / روشن را به سمت پایین فشار دهید و نگه دارید .

نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top