وارانتی و خدمات پس از فروش


مجموعه قوچ به عنوان شریک تجاری و نماینده انحصاری برندهای معتبر جهانی طبیعت گردی و تیراندازی در ایران با افتخار خدمات پس از فروش و وارانتی این محصولات را با شرایط یکسان سراسر دنیا در کشور عزیزمان نیز عرضه میدارد.

مدت زمان وارانتی محصول شما با توجه به برند و نوع آن متغیر است. از شما خواهش می شود برای اطلاع دقیق تر به دفترچه / کارت وارانتی یا به علائم درج شده روی بسته بندی محصول توجه بفرمایید.

در حال حاضر مجموعه قوچ خدمات وارانتی فعال در ایران را برای محصولاتی از برند های زایس, اولایت, لایکا, زاواروسکی (دوربین های دوچشم) که از این مجموعه خریداری شده اند عرضه می دارد.


سیکل وارانتی توسط تیم پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوچ آغاز می گردد. برای دریافت خدمات وارانتی همراه داشتن محصول, جعبه محصول و لوازم جانبی الزامی می باشد, لطفا در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

وارانتی در محصولات عرضه شده در قوچ بی نام و قابل انتقال به غیر می باشد. ارائه برگ کاغذ فاکتور برای دریافت خدمات پس از فروش الزامی نیست.

حفظ هولوگرام الحاقی مجموعه قوچ نشاندهنده اصالت کالای شما و اطمینان خاطر برای خریداران بعدی محصل است. لطفا در حفظ آن کوشا باشید.

فعالسازی ضمانت محصولات عرضه شده در مجموعه قوچ به طور خودکار و به صورت الکترونیک می باشد.

انواع لوازم جانبی نظیر کیف, بند حمل, محافظ لنز, سیم شارژر, شارژر و پایه شارژر شامل دوره یاد شده وارانتی نخواهند بود.

باطری های جدا شونده در محصولات اولایت فاقد وارانتی و صرفا دارای مهلت تست 3 روزه بوده و محصولاتی که دارای باطری داخلی باشند دارای وارانتی یک ساله هستند.

سطح ضد آبی هر یک از محصولات توسط شرکت سازنده و با استاندارد های ضد آبی جهانی مشخص شده اند. خواهشمند است در صورتی که از محصولتان در محیط های مرطوب استفاده می کنید از محکم بودن تمام اتصالات اطمینان خاصل فرمایید و به دستورالعمل های شرکت سازنده موجود در دفترچه راهنما توجه فرمایید.

در موارد ذیل نمی توانیم به شما خدمات وارانتی رایگان عرضه کنیم:

- هر نوع آسیب فیزیکی, شکستگی و تغییر در محصول که ناشی از استفاده نا صحیح کاربر باشد کالای مذکور را از وارانتی خارج می کندد.

- تعمیر, تغییر یا باز کردن کالا صرفا توسط مجموعه قوچ به عنوان نماینده رسمی برند های یاد شده در ایران و یا توسط کارخانه سازنده انجام می شود. هر نوع آثار ناشی از تعمیر یا باز شدن محصول توسط شخص فاقد صلاحیت, کالا را از سیکل وارانتی برای همیشه خارج م یکند.

- برخی سریال کالاها در موارد خاص از طریق مراجع ذیصلاح قانونی و یا برخی مشتریان با بروز اختلافات در سیستم های حسابرسی مالی به صورت خودکار از سیکل وارانتی مجموعه قوچ خارج می شود.


واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوچ

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top