بررسی تخصصی OLight HS2 چراغ پیشانی قابل شارژ مناسب برای نیازهای مختلف کاربران


با توجه به زمینه های کاربری مختلف برای یک چراغ پیشانی, شرکت OLight اقدام به عرضه نسل جدیدی از چراغ پیشانی با کاربردی متفاوت از آنچه تا کنون تولید نموده کرد.

چراغ پیشانی HS2 با طراحی کاملاً متفاوت و با بدنه ای آلومنیومی و با اجزای تفکیک شده از یکدیگر عرضه شد.این نوع طراحی حکایت از تجربه کافی طراحان و ساعات طولانی سپری شده برای دستیابی به محصولی کاربردی در زمینه های متفاوت دارد. استفاده اصلی این محصول برای ورزش های نظیر دو در محیط های ناشناخته و در عین حال انواع ورزش های سرعتی و هیجانی طراحی شده است. این نوع کاربری استاندارد تعریف شده از سوی شرکت سازنده نشان دهنده طیف گسترده و وسیع کاربردهای متفاوتی است که می توان از این محصول توقع داشت.

در عین حال نیز با سردتر شدن هوا و کاهش ساعات روشنایی در طول روز برای پیمایش های مهیج در این فصول زیبای سال به یک چراغ همراه خوب نیازمند خواهیم بود. شرکت OLight با عرضه به موقع این محصول جدید برای علاقمندان به طبیعت گردی این محصول جذاب را روانه بازار کرد. 

چراغ قوه ای کوچک و کم حجم, سبک وزن و با طراحی منحصر به فرد که با توان خروجی 400 Lumens تجربه ای بی نظیر را برای شما رقم خواهد زد. این محصول جدید با ارائه ایده ای خاص با دو لامپ LED متفاوت برای پوشش طیف وسیع تری از انواع خواسته ها عرضه شده است. این دو لامپ در قسمت مرکزی چراغ پیشانی و در کنار یکدیگر با دو کاسه متفاوت نصب شده اند. یکی با نوع نور تیز و دیگری با نوع نور در دامنه ای وسیع تر؛ شایان ذکر است که این دو کاسه لامپ با زاویه ای عمودی و مختصر نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند. وجود این زاویه برای پوشش دادن طیف طولی وسیعتری در خط افق دید روبروی شما است. به گونه ای که در یک فعالیت ورزشی سریع شما نیاز به نوعی از نور برای پوشش دادن فواصل دور و نزدیکتان به صورت همزمان هستید, این محصول کاملاً برای رفع نیاز شما ساخته شده است. این نوع طراحی خاص شما را قادر می سازد با داشتن دامنه ای وسیع از نور نیمه پخش و در عین حال مرکزیت یک نور متمرکز تر جزئیات پیش رویتان را در محیط تاریک و با سرعتی زیاد برای پیش بینی عکس العمل های سریع داشته باشید.



چراغ قوه OLight HS2 دارای محفظه مجزای باطری است که در پشت سرتان نصب شده و توسط یک باطری قابل شارژ قدرتمند 2000 mAh تغذیه می شود. این باطری ظرفیت کارکرد برای استفاده مداوم تا 18 ساعت با توان خروجی 50 Lumens را دارا می باشد. در عین حال و نیاز داشتن به شدت نور بیشتر می توان خروجی نور را تا 400 Lumens افزایش داده و 132 دقیقه (2 ساعت و 12 دقیقه) به طور مداوم از این محصول استفاده کرد. در یک طراحی هوشمندانه و جهت جلوگیری از فشار به پیشانی و در عین حال نقطه ضعفی همیشگی که در تمام چراغ های پیشانی پیشین دیده می شد. برای تغییر در وضعیت خروجی نور و یا کنترل خاموش / روشن کردن چراغ, مجبور بودید دستتان را جلوی چراغ قرار داده و کلید کنترل کننده را فشار دهید. در این محصول کلید کنترل چراغ قوه در کناره سر نصب شده و بدون ایجاد هیچ گونه مزاحمتی در نور خروجی می توان میزان خروجی نور را تغییر داد. این تغییر در طراحی نشان دهنده ارزشمند بودن تک تک لحظاتی برای کارخانه سازنده است که شما از نور این محصول برای فعالیت ورزشی یا .... استفاده خواهید کرد. با فشردن کلید جانبی به راحتی می توان توان خروجی را روی حالت حداکثر و یا حالت 50 Lumens تغییر داد و یا حتی با 2 بار فشردن کلید کنترل فقط یکی از لامپ ها را به صورت دلخواه روشن نگاه داشت. در همین وضعیت نیز به سادگی می توان نور هر کدام از چراغ های را روی کم یا زیاد تنظیم کرد. در عین حال با فشردن 3 بار ممتد کلید کنترل, نور چراغ قوه برای انتشار پیام درخواست امداد به صورت S.O.S عمل خواهد کرد.

محفظه باطری روی نوار کشی اصلی تعبیه شده برای نگهداری چراغ پیشانی و در قسمت پشت سر نصب شده است. باطری توسط یک لایه پلاستیک فشرده ضد ضربه پوشانده شده که تا حدودی برای باطری و در هوای سرد به عنوان عایق به شمار می رود. البته در استفاده های حرفه ای در ارتفاعات بالا و یا در دماهای بسیار سرد توصیه می گردد محفظه باطری توسط کلاه سر پوشانده شده و یا توسط یک لایه خارجی با بدن شما برای دریافت گرما مرتبط بماند؛ تا از آسیب از دست رفتن شارژ باطری در دماهای بسیار سرد منفی صفر درجه به راحتی مصون بماند. محفظه باطری دارای چهار چراغ نشانگر میزان باقیمانده شارژ چراغ قوه است که توسط چهار لامپ LED آبی رنگ با فشردن کلید تعبیه شده روی محفظه باطری, میزان شارژ باقیمانده را به شما نشان می دهد. در عین حال با یک قابلیت هوشمند, زمانیکه میزان شارژ چراغ قوه شما به 10 درصد انتهایی برسد, با یک صدای هشدار شما را از کاهش میزان شارژ باقیمانده مطلع می سازد که فن آوری هوشمندانه و ظریفی است که شما را قادر می سازد بدون در آوردن چراغ پیشانی از سر , از میزان شارژ باقیمانده به سادگی مطلع شوید. باطری 2000 میلی آمپری این چراغ قوه توسط کابل Micro-USB تغذیه می شود و از نکات مثبت آن استفاده همزمان توسط منبع تغذیه خارجی است. در صورتیکه شارژ چراغ قوه به پایان برسد, شما می توانید با اتصال مستقیم به منبع تغذیه خارجی مدت زمان کارکرد چراغ قوه را تا ساعات نامحدودی افزایش دهید. این اتصال می تواند همزمان به باطری چراغ قوه باشد یا با جدا کردن کاسه چراغ قوه توسط کابل Mico-USB آنرا مستقیماً به منبع تغدیه خارجی متصل نمایید.

کابل خارج شده از باطری توسط یک گیره نگهدارنده فشاری ضد آب به کلید جانبی کنترل چراغ قوه متصل می شود. شایان ذکر است در کابل تعبیه شده توسط کارخانه برای حفظ مقاومت در برابر نفوذ آب, این کابل برای متصل شدن نیاز به فشار زیادی دارد. در ادامه مسیر کابل اتصال نهایتاً به کاسه چراغ قوه می رسد. طراحی کاسه چراغ قوه بسیار جمع و جور و در عین حال به سادگی می توان با فشار کمی کاسه چراغ قوه را در زوایای نا محدود مورد دلخواهتان تنظیم کنید.



با توجه به کیفیت کلی محصول در ساخت قطعات , مواد اولیه به کار رفته و ریزه کاری های ارائه شده در ساخت از سوی کارخانه این محصول را برای کاربری های متفاوت از اسکی روی برف گرفته تا دوچرخه سواری و دویدن های سرعتی محیطی و در زمینه های گوناگون مناسب می دانیم. این محصول در یک بسته بندی شیک عرضه شده و چراغ قوه به همراه تمامی اجزا و قطعات در یک کیف سخت مشکی رنگ با حاشیه آبی عرضه شده است. کیفی مناسب برای حمل این چراغ قوه در کوله پشتی و ماندن بین بسیاری ابزارهای دیگر همراه شما. بسته بندی این محصول شامل چراغ قوه و سیم های اتصال مربوطه, کش دور سر, باطری 2000 mAh, کیف حمل , کابل شارژر Micro-USB و گیره های پلاستیکی نگهدارنده یدکی است.


نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top