بررسی تخصصی Olight X7 MARAUDER KIT چراغ قوه ای بسیار پر نور در ابعاد یک قوطی نوشابه !


علاقه مندان به چراغ قوه می پرسند چرا کسی باید به 9000Lumens نیاز داشته باشد؟ بسیار خوب , X7 دارای 6 حالت مختلف خروجی نور می باشد که حداقل آن 3Lumens می باشد که انگار چراغ قوه ای کوچک در ابعاد یک جا کلیدی را همراه خوددارید و در حالت حداکثر با خروجی نور 9000Lumens به شما احساسی همانند استفاده و داشتن روشنایی و نور روز را می دهد . X7 دارای سه سری لامپ 4 عددی XHP70 LED می باشد , طراحی پوست پرتقالی کاسه آلومینیومی چراغ قوه الگوی پرتو نور مناسب و یکنواختی را ایجاد می کند .
این چراغ قوه دارای یک سیستم مدیریت حرارتی فعال پیشرفته است  و مانع از گرم شدن و آسیب دیدن دست کاربر می شود .



در این مدل 6 سطح مختلف روشنایی شامل:  
سه سطح متداول   3000Lumens , 1000 Lumens , 300 Lumens  و درحالت Turbo دارای خروجی نور   ( Turbo S : 9000 Lumens ; Turbo : 5500 Lumens ) و در حالت Nightlight دارای خروجی نور 3 Lumens و در حالت Strobe به صورت 10Hz می باشد . چراغ قوه تنها زمانی بر روی حالت Turbo S قرار می گیرد که از باتری 18650 استفاده شود .
در چراغ قوه Olight X7 MARAUDER KIT با 2 بار پشت سر هم فشار دادن کلید خاموش / روشن حالت Turbo با خروجی نور 5500Lumens فعال می شود و اگر مجددا دو بار پشت سر هم کلید خاموش روشن را فشار دهید حالت Turbo S با خروجی نور 9000Lumens  فعال می شود و با سه بار پشت سر هم فشار دادن کلید خاموش / روشن چراغ قوه بر روی حالت Strobe Mode قرار می گیرد .



لیست اقلام همراه در بسته بندی این محصول به شرح ذیل است:


نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top