بررسی تخصصی Olight PL-1 ll Valkyrie چراغ قوه ای بی نظیر با استفاده آسان , قابل نصب بر روی اسلحه


در  طی دو سال گذشته همیشه از محصولات اولایت استفاده کرده بودم ، اما دیدن این مدل باعث شد که از نهایت دقت و ظرافتی که در طراحی این چراغ قوه رعایت شده بود تعجب کنم .

در حال حاضر تعداد زیادی کارخانه در سراسر دنیا وجود دارد که چراغ قوه هایی با قیمت ارزان تولید می کنند و در اختیار کاربران قرار می دهند ، با این حال یک سوال وجود دارد : آیا چراغ قوه در شرایط بحرانی و در مواقعی که زندگی شما در معرض خطر قرار دارد کار می کند ؟؟

پاسخ به این سوال بسیار مهم است چون هزینه خرابی چراغ قوه می تواند زندگی شما باشد ، پس یک چراغ قوه ارزان ، ارزان نیست !

PL1-ll Valkyrie چراغ قوه ایی بی نظیر است که استفاده از آن بسیار آسان است ، ما آن را در اختیار چندین تیرانداز قرار دادیم بدون اینکه راجع به نحوه استفاده از آن توضیح دهیم ، آنها به راحتی توانستند بدون هیچ زحمتی به هنگام شلیک خود از چراغ قوه ها استفاده کنند.

این مدل دارای طول ۷۸ میلی متر و وزن ۹۵.۵ گرم می باشد ، جنس بدنه از آلومینیوم سخت آندایز شده و مقاوم در برابر ضربه است . حداکثر خروجی نور ۴۵۰ لومن می باشد که پرتو نوری یکنواخت ، نسبتا متمرکز و به اندازه کافی روشن برای دیدن اهداف کور و تیراندازی در تاریکی است .

در این چراغ قوه نور توسط یک باتری CR123A تولید می شود و برای عوض کردن باتری به راحتی با باز کردن سر چراغ قوه به محفظه باتری دسترسی پیدا خواهید کرد و می توانید باتری را تعویض کنید .



چراغ قوه Olight PL-1 ll Valkyrie دارای سیستمی برای نصب و راه اندازی سریع بر روی سلاح و سازگار با هر دو ریل Glock و Picatinny می باشد که به آسانی بر روی سلاح سوار می شود و با کمک سوییچ جانبی محکم شده و با باز کردن سوییچ جانبی به راحتی از سلاح جدا می شود . یکی از ویژگی های جالب توجه این مدل جدید همین سیستم نصب و راه اندازی سریع و امکان تعویض سریع باتری ها می باشد ، خصوصا برای استفاده در ارگان های نظامی و پلیس که از دست ندادن زمان و کسری از ثانیه به هنگام استفاده از یک ابزار می تواند مهم باشد . ما این چراغ قوه را بارها در تعداد شلیک های بالا تست کرده ایم و به هیچ عنوان احتمال شل شدن و افتادن چراغ قوه از روی اسلحه وجود ندارد .



کلیدهای خاموش/ روشن جانبی چند کاره در هر دو طرف چراغ قوه قرار دارند و شما چه چپ دست باشید و چه راست به راحتی می توانید از کلیدها استفاده کنید . سایز کلید های خاموش / روشن و طراحی و محل قرار گیری آنها در هر دو سمت چراغ قوه به شما این امکان را می دهد که در هر شرایطی ، حتی در زمان هایی که موقعیت حساس و شما تحت استرس هستید، بتوانید به راحتی توسط هر دو دست کلیدها را فشار دهید و احتمال خطا در عملکرد و فشردن کلیدها را به صفر برسانید .

برای روشن یا خاموش کردن چراغ قوه با یک بار کلیک بر روی هر یک از کلیدهای جانبی چراغ قوه روشن یا خاموش می شود . برای استفاده تاکتیکال نیز هر یک از کلیدهای جانبی را فشار دهید و نگه دارید . برای قرار دادن چراغ قوه بر روی Strobe Mode ( حالت چشمک زن نظامی ) باید هر دو کلید چپ و راست را به طور همزمان فشار دهید . 

ویژگی های بی نظیر این مدل آرزوی هر تیراندازی است ، پس اگر یک سلاح کمری ریل دار دارید حتما یکی از آنها را تهییه کنید!

نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top