بررسی چراغ دوچرخه اولایت OLight RN 1500


این روزها تعداد دوچرخه سواران و موتور سواران که علاقمند به گشت و گذار در طبیعت هستند به طور قابل توجهی افزایش یافته و این تفریح جذاب به عنوان ورزشی هیجان انگیز بسیاری علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است.

داشتن امکانات مناسب روشنایی برای پیمایش هایی که به تاریکی شب می رسند از مهمترین نیاز های این دسته از علاقمندان است. OLight RN 1500 یک محصول در ابعادی با طول 10.7 و عرض 3.1 سانتی متری با وزن 172 گرمی میباشد.

این محصول با استفاده از ال ای دی برند Luminus مدل SST-40 و تکنولوژی بروز که با همفکری مهندسان این دو برند در بخش لنز، از لنزی به اصطلاح ضد تابش و در عمل نوری همگن در مرکز و حاشیه هایی برای دید کافی در اطراف، استفاده شده است. که با کنار هم قرار گرفتن این تکنولوژی ها این محصول خروجی نور 1500 لومنزی و برد نهایی 164 متری را داراست. خاصیت این نوع لنز رساندن هر چه بیشتر نور به فواصل دور دست و اطراف آن است که با کمک کاسه منشوری این عمل به نحو احسن صورت میگیرد.



در بخش دیگر این محصول که در ظاهر آن به چشم می آید بخش سیستم شارژ این محصول است. سیستم شارژی که از طریق کابل TYPE-C انجام میپذیرد ، استفاده از این پورت در این محصول به 2 دلیل مهم بوده که تاثیر بسزایی در استفاده از OLight RN 1500 دارد. دلیل اول این است که سرعت شارژ در آن افزایش پیدا کند و دلیل دوم این است که از این محصول به عنوان یک شارژر همراه (پاوربانک) برای شارژ موبایل یا دستگاه های شارژی دیگر از این محصول استفاده کنید. این محصول خارق العاده یک منبع تغذیه از باتری های نسل 21700 با ظرفیت 5000mAh را داراست باتری ای که بدلیل ابعاد کوچک و ظرفیت بالا در تولیدات نسل جدید خود در سال 2020 استفاده کرده است. این باتری با توجه به درگاه TYPE-C دارای پذیرش جریان 2.4 آمپری است که زمان شارژ این محصول را به عدد شگفت انگیز 150 دقیقه رسانده است. همچین خروجی درگاه شارژ OLight RN 1500 برای شارژ موبایل شما به صورت شارژ سریع با شدت جریان 2.5 آمپری است. با توجه به این همه امکانات ورودی و خروجی در بخش درگاه این محصول خاصیت ضدآبی با سطح استاندارد IPX7 (مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه) را دارد. OLight RN 1500 از طریق یک پایه قابل تنظیم روی دسته دوچرخه نصب میشود اما با توجه به نوع نصب آن میشود به راحتی آن را از روی پایه جدا کرد و به عنوان چراغ دستی هم استفاده کرد. پایه نصب این محصول از جنس پلاستیک با کیفیت بالاست و در قسمت داخلی بند که با میله فرمان تماس دارد لایه ای سیلیکونی قرار داده اند تا سطح مقطع آن با فرمان بدون تکان خوردن و لرزش کاذب باشد. در بسته بندی یک گیره پایه گوپرو وجود دارد که میتوان به کمک این گیره به راحتی محصول را روی پایه های دوربین گوپرو نصب و روی دوچرخه قرار داد.



متحویات داخل جعبه محصول:

1. RN 1500

2. پایه نصب

3. سه عدد بند پایه برای میله فرمان های متفاوت

4. پایه گوپرو

5. آچار آلن 3 میلیمتری

6. کابل شارژر TYPE-C



نحوه نصب RN 1500 :

1- ابتدا بند پایه از طرفی که آزادی و لقی دارد رو پایین فشار دهید و به سمت داخل بکشید تا سر بند آزاد شود.

2- پایه را روی فرمان دوچرخه قرار داده و بند را خلاف عملی که برای باز کردنش انجام دادید ، انجام دهید تا در سر جای اولیه قرار بگیرد.

3- با استفاده از آچار موجود در بسته بندی پیچ روی بدنه را جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا بند ،  بسته و محکم شود.

4- چراغ قوه را روی پایه قرار داده و 90 درجه بچرخانید تا صدای کلیک چفت شدن را بشنوید.


توجه: درصورتی که قطر میله فرمان دوچرخه شما از حالت معمول بزرگتر باشد با استفاده از بند های داخل جعبه میتوانید بند پایه را تعویض و از سایز متناسب برای دوچرخه خود استفاده کنید. 

1- برای تعویض بند پیچ را خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا مهره (قسمت فلزی داخل بند) آزاد شود.

2- مهره را خارج کرد و در بند مناسب قرار داده و مهره را سرجای خود ببنید.



نحوه استفاده از RN 1500 :

1- دکمه را به مدت 3 ثانیه نگهدارید تا چراغ روشن شود.

2- با هربار فشار دادن دکمه خروجی نور از 300 به 750 و بعد به 1500 لومنز تغییر میکند.

3- برای دسترسی به حالت چشمک زن اول در حالت روشن دکمه را 2 بار پشت سر هم فشار دهید.

4- برای تغییر حالت چشمک زن کافیست دکمه را یک بار فشار دهید.

5- و در نهایت برای خاموش کردن ، دکمه را به مدت 3 ثانیه نگه دارید.


علائم نشانگر باتری بر روی دکمه:

در بازه بین 100 درصد تا 21 درصد چراغ آن سبز است 

در بازه 20 درصد تا 11 درصد چراغ قرمز است

و در بازه 10 درصد تا 0 درصد چراغ قرمز چشمک زن است


نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top