Olight i1R کوچکترین چراغ قوه حرفه ای جهان

در سال 2018 شرکت الایت چراغ قوه ای در ابعاد جا سوئیچی را با نام i1R EOS به بازار عرضه کرد. چراغ قوه ای قابل شارژ, بسیار کوچک و سبک, با خروجی نور خیره کننده! به جرأت می‌توان گفت شرکت الایت با این محصول رکورد عرضه محصولی با کیفیت در بخش مشخصات فنی برای کوچکترین چراغ قوه حرفه ای دنیا در ابعاد جا سوییچی را شکست.



اگر به دنبال چراغ قوه ای بسیار کوچک, سبک وزن, و ابزاری همیشه همراه هستید; i1R شاید محصولی است که سالیان سال به دنبال آن هستید. این چراغ قوه ی شگفت انگیز با وزن 12 گرمی و طول 41 میلیمتری کوچکتر از یک باتری AAA و حتی سبک‌تر از  هرکدام از کلید های شما است. چراغ قوه ای در حدود 1.5 بند انگشت و البته قابل شارژ ; که استفاده از آلومینیوم مورد استفاده در صنایع هوا و فضا در تولید بدنه با کیفیت به کاهش وزن آن کمک شایانی کرده است.



الایت با ارائه این محصول بسته بندی جدیدی را هم به نمایش گذاشت. طراحی ساده و مینیمال با تغییر 180 درجه ای رنگ بسته بندی; از سیاه سیاه به سفید!!! یک جعبه مقوایی سفید و شیک که در قسمت پشت آن یک نوار برای باز کردن جعبه طراحی شده است و همه چیز به سادگی هر چه تمام تر در قسمت های تعبیه شده داخلی در دسترس و قابل مشاهده است.
پس از باز کردن بسته بندی مطمئنا با دیدن ابعاد چراغ قوه شگفت زده خواهید شد. طراحی دقیق و بی نقص تیم الایت و حکاکی نام OLight با رنگ سفید روی بدنه مشکی رنگ, ساده و زیبای چراغ قوه رخ نمایی میکند. در انتهای چراغ قوه یک حلقه محکم و کوچک برای اتصال به دسته کلید شما طراحی شده است. بدنه چراغ قوه در این محصول به صورت دو تکه طراحی شده است. در قسمت میانی بدنه این دو تکه مجزا توسط رزوه هایی بسیار دقیق روی یکدیگر پیچ می شوند. 
در این چراغ قوه از لامپ Philips Luxeon tx که یکی از جدیدترین و قدرتمندترین لامپهای کارخانه PHILIPS آمریکاست استفاده شده. ارائه این محصول با تکنولوژِی لنزهای TIR عملکرد این لامپ کوچک و قدرتمند را کاملا بهبود بخشیده. به نحوی که با وجود تکنولوژی های اپتیکی به کار رفته در لنزهای TIR یک پرتو همگن و یکنواخت را تولید میکند. این نوع پرتو برای چنین محصولی در چنین ابعادی به منزله داشتم یک شاه کلید برای دستیبابی به بهترین نور نور حاصله در چنین ابعادی است.



 برای روشن کردن , ابتدا قسمت فوقانی چراغ قوه را باز میکنیم; پوشش پلاستیکی محافظت کننده جریان را برمی‌داریم و دوباره قسمت جلویی چراغ قوه را می‌بندیم. بعد از کمی چرخاندن, چراغ قوه روشن شده و i1R در حالت نور اولیه یعنی 5 لومنز به مدت 7 ساعت و در فاصله 13 متری به شما نور میدهد اگر احساس کردید که این نور برای شما کافی نیست با کمی چرخاندن همین قسمت از چراغ قوه خروجی نور باور نکردنی 130 لومنزی در اختیار شما خواهد بود. در این حالت چراغ قوه در مدت 20 دقیقه به صورت مداوم کار می کندو تا حداکثر فاصله 54 متری پرتاب نور خواهد داشت.



لوازم همراه این محصول یک کابل شارژ Micro-USB و یک دفترچه ی راهنما که در زیر بسته بندی داخلی به وسیله یک پوشش پلاستیکی شفاف در جای خود حفظ شده اند.
این چراغ قوه ی شارژی کوچک و سبک دارای قابلیت ضد آبی  IPX8 می باشد. به این مفهوم که این محصول را می توان تا عمق 2 متری و به مدت 30 دقیقه داخل آب استفاده کرد. یعنی مقاومت در برابر آب در عمق 2 متری به مدت 30 دقیقه را داراست.



مگر میشود این همه قابلیت در یک چراغ قوه با این ابعاد؟
شرکت الایت با ساخت i1R EOS همه ی غیر ممکن ها را ممکن کرده است. محدودیت بسیاری از استفاده کنندگان برای چراغ قوه های جا سویچی مساله اساسی باطری بود. بسیاری با توجه به شرایط غیر قابل پیش بینی در تاریکی شب, ترجیح می دادند که از نور چراغ قوه جا سویچی در حداقل زمان ممکن استفاده کنند که در صورت مواجه با شرایط ناخواسته بتوانند از میزان باطری باقیمانده در آن مواقع استفاده کنند. شرایطی که شاید به ندرت با آن برخورد کنید ولی باعث محدودیتی روانی برای کاربر شده بود.

حال حسن بزرگ در این محصول قابل شارژ بودن آن است. هر جا, هر اندازه و با هر خروجی نور از محصول خود استفاده کنید. حتی هر گاه شارژ باقیمانده روی حالت حداکثر به پایان برسد می توانید از حالت نوری کمتر تا ساعت ها برخوردار شوید. بدون نگرانی راجع به میزان شارژ باقیمانده.

 i1R با داشتن باتری لیتیوم یونی 80 میلی آمپری در مدت تقریبی 1ساعت و 15 دقیقه به صورت‌ کامل شارژ می شود.



کارشناسان فروشگاه قوچ بر این باورند که به منظور بهینه سازی عمر کارکرد یک باطری;  اکثر باتری ها به شارژ اولیه نیاز دارند. برای این کار, بعد از باز کردن محصول شارژ آن را کامل خالی کنید و به مدت 8 ساعت مداوم شارژ کنید. فقط برای یکبار!
برای شارژ کردن این چراغ قوه ابتدا قسمت فوقانی را را باز کرده و در زیر قسمت کناری رزوه دار پورت ورودی جای شارژر را مشاهده خواهید کرد. بعد از اتصال کابل شارژر به چراغ قوه نور قرمز رنگی شروع به درخشیدن خواهد کرد که نشاندهده در حال شارژ بودن باطری محصول و بعد از کامل شدن شارژ ، این نور به رنگ سبز تغییر میکند. در این زمان قطع کن داخلی جریان برق در چراغ قوه فعال می شود و محصول کوچک و جذاب شما با شارژ باطری کامل قابل استفاده می باشد.


نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top