مراسم رونمایی از محصولات جدید الایت در سال 2017

همزمان با جشن دهمین سالگرد تاسیس شرکت الایت در 20 ژوئن 2017 , الایت به عنوان شرکتی پیشرو در عرصه تولید ابزارهای روشنایی 4 محصول جدید خود را با نام های M2R , PLMINI , X7R , HS2 را به بازار معرفی کرد . 

در ده سال گذشته، الایت تعداد زیادی از محصولات انقلابی را با جدیدترین تکنولوژی ها و با فن آوری نوآورانه ایجاد کرده است. رونمایی از محصولات جدید توجه گسترده ای از صاحبان صنعت , نمایندگان مجاز فروش ، توزیع کنندگان ، رسانه ها در چین و طرفداران الایت را که در این رویداد حضور داشتند را به خود جلب کرد .




 اولین محصول جدیدکه معرفی شد ، PLMINI شناخته شده به عنوان قدرتمندترین و کوچک ترین چراغ قوه قابل نصب روی سلاح در جهان است. PLMINI با طراحی سبک و کوچک ، کاملا برای حمل اسلحه های جمع و جور طراحی شده است. PLMINI شامل سیستم شارژ مغناطیسی الایت در زیر بدنه چراغ قوه است که اجازه می دهد تا با کابل شارژ مستقیم USB بدون نیاز به جدا کردن چراغ قوه از سلاح , چراغ قوه را شارژ کرد . پورت شارژ مغناطیسی زیر بدنه آن , اندازه جمع و جور چراغ قوه ، قابلیت شارژ مغناطیسی و 400 لومن خروجی نور ، این محصول را به انتخاب عالی برای دارندگان سلاح تبدیل کرده است .

M2R جدید با نام تجاری جدید , چراغ قوه تاکتیکی دارای  سوئیچ دوگانه جانبی و انتهایی با عملکرد عالی و چندگانه و با طول 130 میلی متر , قدرتمند ترین چراغ قوه تاکتیکی جیبی است . این چراغ قوه مجهز به آخرین XHP35 HD LED است که با باتری 18650 و با رنج خروجی نور 1 تا 1500 لومن کار می کند. چراغ قوه دارای سوییچی در قسمت انتهایی است که به طور مستقیم کاربرد تاکتیکی دارد. هر دو سوئیچ در قسمت انتهایی و جانبی می توانند روشن / خاموش کردن چراغ قوه را کنترل کنند که بسیار به شما کمک می کند. هم چنین سوئیچ انتهایی فولادی ضد زنگ نیز یک پورت برای شارژ مستقیم است و با هر دو کابل شار مغناطیسی رومیزی و کابل شارژر الایت سازگار است . در این محصول از فولاد ضد زنگ برای اطمینان از قدرت محصول و دوام آن استفاده شده است. M2R دارای یک گیره با مکان اتصال در قسمت ابتدایی و انتهایی چراغ قوه است .



محصول جدید دیگر X7R است که 4 باتری داخلی دارد و حداکثر خروجی نور 1200 لومن را تولید می کند . ایجاد شیارهای نگهداری انگشت بر روی بدنه برای ایجاد راحتی بیشتر از نقاط مثبت طراحی این محصول است ، با ایجاد نوآوری و چرخاندن درب پشت باتری به پورت شارژ مغناطیسی دسترسی پیدا می کنید . قابلیت بستن پوشش پورت شارژ است که توانایی ضد آب بودن چراغ قوه را حفظ می کند.یک سنسور داخلی که در سه سطح توان خروجی بالای چراغ قوه فعال می شود . زمانی که X7R  به جایی نزدیک می شود، خروجی آن به طور خودکار به حالت پایین کاهش پیدا می کند و مانع از بیش از حد گرم شدن و یا حتی ایجاد آتش سوزی می شود.شرکت الایت به این ترتیب امن ترین چراغ قوه پر قدرت دنیا را ساخته است.

HS2 یک چراغ قوه از آلیاژ آلومینیومی و طراحی شده برای دوستداران انجام فعالیت های مختلف و ورزش است. این محصول از کوچک ترین و سبک ترین چراغ های پیشانی موجود در دنیا است که در میان چراغ های پیشانی که شبیه به اندازه آن است محصولی بسیار پر نور و درخشان است . اندازه کوچک و جمع و جور , وزن سبک , خروجی نور بالا با دو منبع نور LED برای هر دو پرتو کم (نور نزدیک) و پرتو زیاد (روشنایی دور) است. ساختار HS2 اجازه می دهد که آن را به راحتی به بند سر بست و با استفاده از یک باتری پلیمری لیتیوم با ظرفیت بالا  می تواند نیاز به روشنایی ثابت 10 ساعته را به شما نشان دهد و یک تجربه کاربری رضایت بخش را نیز به همراه داشته باشد و در عین حال نیز یک هشدار باتری با صدای بوق را در یک سطح شارژ مشخص نشان می دهد، بنابراین اطمینان حاصل می شود که کاربر می تواند چراغ قوه را به موقع شارژ کند.



این رویداد چند ساعته شامل رونمایی از محصول جدید و بیان تجربیات بود. مشتریان ، طرفداران , نمایندگان و رسانه های شرکت کننده در این مراسم ، بازخورد مثبت و ویژه ای را در خصوص جنبه هایی مانند نوآوری و طرح های کاربر پسند ارائه دادند. با عملکرد، رابط و پیکربندی برتر نسبت به محصولات رقابتی ، محصولات جدید رونمایی شده مطمئنا بازار را در دسته های مربوطه در صنعت روشنایی برنده خواهند کرد.

ویژگی ایمنی بالا و قابلیت شارژ X7R مزیت رقابتی بسیار بزرگی را نسبت به رقبای فوق العاده روشن و پر نور نشان می دهد . HS2 دارای عملکرد بالا , طراحی فشرده و سبک وزن و مناسب برای استفاده در شب و به هنگام تاریکی برای انجام فعالیت های شدید و ورزش است.چند چراغ قوه حرفه ای برای استفاده در شب و به هنگام فعالیت های شدید و ورزش وجود دارد و مردم به این محصول علاقه بسیار و اعتماد داشتند . M2R تاکیکی و PLMINI کوچک پر نور ستایش های فوق العاده زیادی را دریافت کردند .

در سمینار پس از آن ، مهمانان و نمایندگان از مناطق و کشورهای مختلف و بخش بازاریابی و فروش الایت شروع به بحث و گفتگو در مورد مسائل مربوط به وضعیت فعلی بازار ، میزان تقاضا ، روند فروش ، و مزایای رقابتی الایت در صنعت روشنایی دنیا را داشتند و با یک اتاق پر از حرفه ای های با تجربه در صنعت ، آنها توانستند گفتگو های سطح بالا در مورد صنعت داشته باشند.

نظرات


captcha

ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top