بررسی چراغ قوه پر نور SR52 Intimidator KIT

بسته بندی شیک و قابل توجه همیشگی نخستین چیزی است که هنگام خرید تحسین خریدار را قطعاً بر می انگیزد.
استفاده از بدنه همیشگی و با کیفیت در این مدل نیز همچو همیشه این اطمینان خاطر را به خریدار خواهد داد که در طولانی مدت و بدون زحمت اضافه برای نگهداری از چراغ قوه می توان سالیان دراز از آن بهره جست. 



در طراحی جدید در چراغ قوه SR52 Intimidator KIT از کلید کنترل جانبی استفاده شده و با توجه به طول کوتاه چراغ قوه بهترین استفاده را برای کاربر به همراه خواهد داشت.
برای بهره گیری مناسب در جاهای مختلف و بهینه سازی مصرف باطری توان خروجی در این چراغ قوه در سه حالت مخلتف قابل کنترل توسط همین کلید جانبی است.
حداکثر توان خروجی در این چراغ قوه 1200 Lumens است که تا فاصله نهایی 587 متر اثر گذار خواهد بود. منبع تغذیه در این مدل از سه عدد باطری 18650 و یا شش عدد باطری CR-123 از نوع لیتیوم یون بهره گیری شده است که به همراه چراغ قوه موجود است.



 نوآوری جدید در شارژ این مدل و استفاده از شیار Micro-USB برای شارژ چراغ قوه است که بدون نیاز به در آوردن باطری ها می توان چراغ قوه را به راحتی شارژ کرد و در مکان هایی که آداپتور خود چراغ قوه را همراه ندارید از هر نوع کابل شارژر از این نوع استفاده کنید. نکته جالب توجه این است که همزمان میتوان چراغ قوه را روشن و باطری ها را نیز شارژ نمود.
چراغ کوچک LED کناری چراغ قوه میزان شارژ باطری را حین شارژ و یا مواقع تخلیه شده شارژ به کاربر هشدار خواهد داد.

سه عدد باطری 18650, آداپتور شارژر, شارژر فندکی و کابل شارژر Micro-USB ملزومات همراه با چراغ قوه SR52 Intimidator KIT هستند.

نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top