بررسی نسل جدید و شگفت انگیز دوربین روی تفنگ Zeiss Victory V8 2.8-20x56 ill ASV


زایس با ارائه سری جدیدی از دوربین های روی سلاح دریچه ای جدید برای دارندگان سلاح های گلوله زنی گشود. ارائه طیف وسیعی از نوآوری های جدید و محصولی خارج از طیف استانداردهای همیشگی برای تمامی تیراندازان و شکارچیان جالب توجه است.
زایس با ارائه نسلی جدید از دوربین های روی سلاح گلوله زنی با رینگ 36 میلیمتری و ضریب بزرگنمایی 8 برابر, محصولاتی با سایز هایی جدید عرضه نموده است. عرضه ابعاد جدید برای این سری از محصولات به طرز شگفت انگیزی جالب توجه است. خواسته کاربران مختلف از نظر میزان بزرگنمایی بسیار متفاوت است. در این سری با ارائه طیفی گسترده از بزرگنمایی های مختلف, جوابگوی نیاز انواع استفاده ها برای دوربین روی سلاح شامل تمامی شرایط مختلف شکار, تیراندازی های سریع و یا شکار در ماشین و همچنین تیراندازی برای فواصل بسیار دور است.



یکی از بزرگترین محاسن در این سری, بهره گیری از لنزهای بسیار با کیفیت از کارخانه SHOTT جهت دستیابی به حداکثر کیفیت دید در بزرگنمایی های جالب توجه در این سری است. میزان خروجی نور از لنز در این مدل با توجه به تکنولوژی خاص زایس در پوشش دهی چند لایه و بهره گیری از فلوراید عدد جالب توجه 92% است. استفاده از دهانه های بزرگ جهت دستیابی به بیشترین میزان ورودی نور و همچنین تیوب جالب توجه 36 میلیمتری ؛ میدان دید وسیع را همراه با کیفیت تصویر کم نظیر در بزرگنمایی های بسیار بالای دوربین Zeiss Victory V8 2.8-20x56 ill ASV تضمین می کند. عاملی مهم که بسیاری از افراد را برای خرید دوربین هایی با بزرگنمایی بالا منصرف می کند.
ضریب بزرگنمایی در این مدل که اعدادی جدید به نظر می رسند, تیراندازی در تمامی شرایط را آسان می کند. تیراندازی های سریع در فواصل نزدیک , شلیک هایی دقیق برای شکارهای طبیعت ایران و دستیابی به بیشترین جزئیات برای فواصل بسیار دور جهت تیراندازان حرفه ای.



یکی از بزرگترین محاسن در این سری با توجه به تیوب 36 میلیمتری , دستیابی به طراحی جمع و جور دوربین , با طول کاملاً متناسب است. همچنین این قطر تیوب دسترسی سازنده را برای افزایش استحکام و تجهیز دوربین با قطعات با کیفیت تر را میسر نموده است. به طور مثال در این سری طول کلی دوربین به طور محسوسی نسبت به مدل هایی با همین بزرگنمایی کوتاهتر است.  همچنین این تیوب دستیابی به میدان دید وسیع با عدد مردمک خروجی کاملاً قابل قبول را برای شلیک های سریع و حفظ کیفیت دید و جلوگیری از خستگی چشم برای استفاده های مداوم و طولانی مدت از بزرگنمایی های بالای دوربین را میسر نموده است. این تغییر کیفیت در نخستین دوربین کشی با این مدل برای شما مشهود خواهد بود؛ تجربه ای جدید که تا کنون حس ننموده اید!
آرامش تیرانداز عاملی بسیار مهم جهت تیراندازی های راه دور است. این عامل بسیار مهم به راحتی توسط دستیابی به یک دید شفاف و واضح در بزرگنمایی بالا قابل دستیابی است.
با نخستین لمس دوربین القای کیفیت مواد اولیه به کار رفته در این مدل به سرعت به شما منتقل می گردد. سیستم داخلی دوربین کاملاً ماشین کاری و نصب شده توسط انسان است. قابلیت اطمینان از سیستم داخلی دوربین Zeiss Victory V8 2.8-20x56 ill ASV امری طبیعی و در عین حال از نقاط قوت بسیار مهم در تمامی خطوط تولید شرکت زایس به نسبت بسیاری از تولیدکنندگان با کیفیت محصولات اپتیکی در سراسر جهان است.



از دیگر چالش های مهم برای تیراندازان نحوه محاسبه افت گلوله در فواصل دور است.

سیستم جدید کلیک خور ASV+ برای محاسبه افت گلوله در کالیبرهای مختلف برای بسیاری از تیراندازان و شکارچیان حتی سخت پسندان گزینه ای جالب توجه است. این سیستم به تازگی توسط کارخانه زایس و در دوربین های سری VICTORY  مورد استفاده قرار گرفته است. نحوه استفاده از سیستم کلیک خور دوربین به نحوی است که همراه با بالا کشیدن رینگی طبلک بالایی, به راحتی می توان تا 100 عدد کلیک مفید را در حداقل زمان ممکن روی این دوربین  اعمال کرد. نکته جالب توجه در این سیستم همراه بودن این دوربین با 9 رینگی مختلف برای انواع مختلفی از کالیبرهای متفاوت با میزان افت تیر مختلف است.
به طور ساده و با انتخاب رینگی مناسب برای سلاحتان اعداد مدرج شده روی هر رینگی برای محاسبه افت تیر در هر کالیبر قابل دسترسی می باشد. نحوه مدرج کردن بسیار ساده و به طور مثال از عدد 1 تا 6 برای تیراندازی از 100 تا 600 متری به صورت دقیق مدرج شده است.
این نوع از محاسبه افت گلوله بیشترین دقت را برای تیرانداز در مدت زمانی کوتاه به همراه دارد. همچنین نوع طراحی کلیک های دوربین Zeiss Victory V8 2.8-20x56 ill ASV که همراه با قفل کن همیشگی خیال شما را برای مواقعی که ممکن است دوربین سلاحتان حین حمل و نقل دستکاری شود راحت نموده است.



یکی از مهمترین اوامر در دستیابی به شلیکی مطمئن و دقیق رتیکل دوربین است. در این مدل با بهره گیری از نسل جدید رتیکل های سفارشی و نازک شده که با یک فن آوری جدید از یک نقطه نورانی روشن شونده در شب و روز و تشکیل شده از  فیبر سبک است. این رتیکل که به طرز مشهودی نازک و در عین حال برای تیرانداز بسیار واضح می باشد , حکاکی شده روی لنز و در محل دوم تعبیه رتیکل برای کاهش پوشش روی هدف تعبیه شده است. ضخامت رتیکل در این مدل به نحوی است که در بزرگنمایی 12 برابر میزان ضخامت رتیکل روی هدف در فاصله 100 متری فقط 0.5 سانتیمتر و در صورت استفاده از نقطه نورانی؛ میزان پوشش این نقطه روی همین هدف و در همین فاصله فقط 3.3 میلیمتر است! (کوچکترین نقطه نورانی بین تمامی دوربین های روی سلاح جهان)
یکی دیگر از فن آوری های جدید در این مدل اسفاده از کلید کنترل خاموش/روشن نمودن رتیکل دوربین همراه با فشردن تنها یک کلید و همراه با دسترسی ساده به میزان توان خروجی نور است.
این سیستم بسیار ساده برای کاربر کاملاً بدون صدا , قابل استفاده با دستکش و دارای طراحی هوشمندانه برای افزایش استحکام قطعات الکترونیکی همراه با دوربین جهت استفاده طولانی مدت در این دوربین است. این سیستم همراه با یک حسگر حرکتی داخلی, چراغ دوربین را در این مدل به گزینه ای بسیار جذاب مبدل نموده است. همراه با یک بار فشردن کلید روشن/خاموش , چراغ دوربین به حالت آماده باش در آمده و هنگامیکه سلاح خود را به حالت شلیک قرار دهید؛ برای استفاده حداکثری از زمان و انرژی چراغ به صورت خودکار روشن می گردد. این سنسور هنگام برداشتن سلاح از حالت تیراندازی چراغ دوربین را به صورت خودکار خاموش می کند.



در کل این دوربین با دامنه بزرگنمایی بسیار وسیع که جهت تیراندازی های سریع در فاصله نزدیک که از 2.8 برابر شروع شده و تا فواصل بسیار دور که به 20 برابر نیز می رسد. در کنار یک سیستم داخلی بسیار قدرتمند و مستحکم. همچنین دید بسیار شفاف که
تضمین پیدا کردن انواع اهداف در بدترین شرایط نوری با ضریب گذردهی بالای نور از لنزهای این دوربین که عدد خیره کننده 92% را ارائه کرده تمامی تیراندازان حرفه ای را متحیر نموده است.

نظرات


captcha

ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top