بررسی کارد شکاری BUCK 498 ErgoHunter Pro


این شرکت با معرفی و تولید این مدل اقدام به عرضه چاقویی پرفروش برای تمامی علاقمندان به شکار و طبیعت در سراسر دنیا نموده است. در این مدل زیبا و کاربردی و در عین حال با طراحی منحصر به فرد؛ هر فرد علاقمندی را به خود جذب می کند.
از مهمترین نکات در تولید این مدل طراحی ارگونومیک و منحصر به فرد در ساخت این مدل است که عملکرد کاربر را تا حد زیادی حین به کار گیری این کارد بالا می برد. این نوآوری جالب توجه کنترل روی کار را با این مدل تا حد جالب توجهی افزایش داده است.  شرکت BUCK قابلیت طراحی ارگونومیک در این مدل را با پاسخگویی به نیاز قدیمی و همیشگی کاربران یعنی راحتی دسته کارد در حین استفاده برآورده کرده است. در عین حال طراحی تیغه کارد BUCK 498 ErgoHunter Pro برای استفاده پوست کنی مناسب بوده و در عین حال از تیغه ای از جنس استیل ضد زنگ با ترکیب بالای کربن و از نوع S30V است که به حفظ و نگهداری لبه های برنده تیغه این کارد کمک شایانی می کند.
نوع دسته در این مدل بسیار زیبا ترکیبی از لاستیکی بسیار فشرده با نام تجاری Alcryn و تکه های چوب نوعی اقاقیا با عنوان تجاری Dyamondwood است. این ترکیب زیبا و جالب توجه نظر بسیاری از علاقمندان به چاقوهای زینتی را نیز به خود جلب می کند.
علاوه بر کارد, در بسته بندی ارائه شده از سوی کارخانه تیغه کاتر برای برش های منظم و هر چه ظریف تر نیز ارائه شده است.
 برای این مدل زیبا غلافی از جنس چرم ساخته شده در مکزیک و به ظراقت هر چه تمام تر ساخته شده است. قسمت مرکزی غلاف محل تعبیه کارد و قسمت جلویی به نحوی زیبا و یکپارچه با بدنه غلاف برای نگهداری تیغه جداگانه کاتر همراه با این کارد عرضه شده است.


نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top