بررسی کوله پشتی SAVOTTA Sniper Back Pack

این مدل تولید شده به سفارش شرکت فنلاندی SAVOTTA است که با توجه به نیاز های مختلف برای استفاده در شرایط فیزیکی سخت ساخته شده. کیفیت درخور توجه و جنس برزنت مورد استفاده کاملاً گویای این امر است.
کوله SAVOTTA Sniper Back Pack پشتی با حجم 55 لیتر برای استفاده های متنوع و با توجه به استفاده کاربر, برای سفرهای یک تا سه روزه مناسب است. لایه بیرونی از جنسی کاملاً مستحکم و ضد سایش ساخته شده که برای استفاده های طولانی مدت و در شرایط مختلف جوی و محیطی با مشکلی برخورد نخواهید کرد.
در جلو واطراف کوله لایه های نگهدارنده ای برای نصب تجهیزات جانبی و جیب های اضافه در نظر گرفته شده که کاربر به راحتی و به دور از محدودیت تجهیزات جانبی و وسایل اضافه خود را روی این کوله نصب کند.
این کوله پشتی از جلو دارای دو جیب بزرگ با ابعاد کاملاً مناسب است. زیپ های مورد استفاده از جنس مرغوب و همگی دارای بند کمکی برای سهولت در باز و بستن زیپ حتی با دستکش و در فصول سرد سال است. 



قسمت پشتی کوله همانطور که در تصویر بالا دیده می شود. از لایه های ابری مختلف که دارای قسمت جداشونده از بدن است که برای جلوگیری از تجمع تعرق بدن در پیمایش های طولانی مدت ساخته شده است. این شیار های ایجاد شده برای حفظ خشکی بدن کاربر مزیتی بزرگ است.
بند و قسمت حمایل دور کمر از پهنای مناسبی برخوردار است که راحتی کاربر را برای تحمل وزن های سنگین و پیمایش های چند روزه تسهیل می کند. قسمت زیرین کوله دارای جداره خارجی محافظ در برابر سایش اضافه شده که از آسیب دیدن بخش زیرین کوله که همیشه با زمین در تماس است جلوگیری می کند که همین امر به افزایش عمر مفید کوله کمک می کند. همچنین قسمت زیرین کوله دارای یک جیب مخفی و گیره های نگهدارنده اضافه است.
قسمت داخلی کوله پشتی SAVOTTA Sniper Back Pack از لایه ضد آب با کیفیت تشکیل شده که از نفوذ آب حین بارندگی و آسیب رسیدن به لوازم داخل کوله جلوگیری می نماید. همچنین در محفظه اصلی نگهداری کوله دارای گیره های نگهدارنده و از قسمت جلو دارای جیب های داخلی توری بزرگ است.  با نگاهی گذرا و کلی به این محصول و مد نظر دادن قیمت در برابر کیفیت آن؛ گزینه ای مناسب برای طبیعت دوستان خواهد بود.

نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top