بررسی دوربین دوچشمی قدرتمند و با شفافیت عالی ZEISS Conquest HD 15x56 Tripod Adapter


در نگاه اول دوربینی دوچشم با ابعادی کمی بزرگتر از دوربین هایی که عموماً دیده اید را مشاهده خواهید کرد. قبل از لمس دوربین شاید به نظر وزن آن را سنگین حدس بزنید ولی پس از  برداشتن وزن آنرا متعادل خواهید دید.
خواسته بسیاری از افراد داشتن دوربینی قدرتمند برای دستیابی به نهایت جزئیات از فواصل بسیار دور دست است. دوربینی که آنرا در کمپ و محل استقرار خود داشته باشید. اقامتگاهی در ارتفاعات , اتاقکهای نگهبانی, پاسگاههای پلیس یا مرزبانی, اتاق های کنترل سد , برج های مراقبت پرواز و نقاط حساس دیگر از جمله کاربران عمومی این محصول هستند. و البته بسیاری از علاقمندان به طبیعت و شکار که چنین دوربین هایی را برای یافتن اهداف مورد نظرشان در فواصل بسیار دوردست را خواهان هستند. خواسته کلی یکسان است و فرقی نمی کند. داشتن دوربینی قدرتمند و با شفافیت عالی!
اگر می خواهید نقاط دوردست کوهستان را وجب به وجب و با دقت کاوش کنید, اگر می خواهید تصویری متفاوت از سایر دوربین ها و از مناطق صعب العبور داشته باشید, ما به شما بزرگنمایی 15x56 از زایس را پیشنهاد می کنیم.
ZEISS Conquest HD 15x56 با وزن 1295 گرمی دارای ابعاد و وزنی نسبتاً متعادل با توجه به داشتن چنین کارایی است. 
برای حمل این دوربین غیر از بند حمل ضد لغزش و با کیفیتی که در بسته بندی این محصول موجود است می توان از چهاربند برای حمل هر چه ساده تر آن در طبیعت به راحتی استفاده کرد. همچنین در بسته بندی این محصول قطعه اتصال 1/4 اینچی به انواع پایه و سه پایه های اتصال موجود است. به نحوی که به راحتی هر چه تمام تر می توان این دوربین را روی سه پایه, متصل و از یک شفافیت بالا و تصویر ثابت لذت برد. این اتصال برای کسانیکه این محصول را چه در مکانی به طور ثابت قرار خواهند داد و چه افرادی که در طبیعت به دنبال ثبات دید هستند توصیه می گردد. البته برای چنین افرادی استفاده از تک پایه بسیار مناسب تر و ساده تر است.



این دوربین دوچشم قدرتمند با توجه به استفاده هر دوچشم کارایی یک تلسکوپ را دارا می باشد. کیفیت تصویر حتی در حاشیه ها با شفافیت مثال زدنی همچو مرکز دوربین است. بالانس اصولی که در مهندسی آلمانی ساخت این دوربین رعایت شده احساس رضایت بخشی را در حین دوربین کشی به شما خواهد داد.
لاستیک های چشمی عالی و همچو دیگر مدل های این سری در سه ارتفاع قابل تنظیم است. بدنه داخلی مستحکم همراه با روپوش با کیفیت عنوان ضد ضربه را به محصولات تولیدی در این کلاس از محصولات زایس را داده است که این عنوان برای این مدل دوست داشتی نیز تکیه گاهی محکم به شمار می رود. استفاده از لنزهای شفاف با کیفیت HD , میدان دید وسیع و قیمت مناسب با توجه به کیفیت بالای این محصول حاکی از توان بالای شرکت زایس در طراحی و ساخت دوربین هایی با کیفیت بالای جهانی است.
با این دوربین احساس می کنید قله ها زیر پای شما هستند.


نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top