بررسی دوربین دو چشمی STEINER Ranger 8x30

پس از باز کردن بسته بندی و اولین برخورد با این دوربین متوجه خواهید شد که از بابت ظاهری هیچ اختلافی بین این دوربین و پرفروش ترین مدل تولیدی کارخانه اشتاینر در ایران یعنی الصقر وجود ندارد.
این دوربین نمونه سفارش اروپا و آمریکای سری اشتاینر الصقر می باشد. اشتاینر الصقر به دلیل داشتن دید شفاف و روشن و در عین حال قیمت مناسب جای به خصوصی بین علاقمندان به شکار و طبیعت در ایران و کشورهای خاورمیانه باز کرده است.
حال آنکه این دوربین (رنجر) دارای عملکرد بهتری از بابت سیستم های داخلی و سیستم مونتاژ دوربین می باشد و با اختلاف قیمتی جزئی به نسبت نمونه الصقر کیفیت قابل قبول تری را در این محدوده قیمتی شاهد هستیم.

پس از مقایسه دید بین مدل های الصقر و رنجر متوجه خواهید شد که شفافیت و روشنایی هر دو مدل یکسان است. اما پس از کمی دقت به اختلاف موجود بین این دو مدل در تشخیص اهداف مورد نظر خواهید رسید.
نوع تنظیم فوکوس در دوربین STEINER Ranger 8x30 نیز نظیر اشتاینر الصقر به صورت جداگانه برای هر چشم است که با توجه به نظر بسیاری از شکارچیان قدیمی که این نوع نحوه فوکوس را می پسندند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
تجهیزات جانبی این مدل که شامل کیف جای دوربین و بند حمایل, محافظ لنزهای چشمی و شیء, بند حمایل دوربین و دستمال تمیز کننده است. کیفیت مواد اولیه به کار رفته برای این مدل و در این محدوده قیمتی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.



در فایل ویدوئی زیر باز کردن بسته بندی شیک و جالب توجه در این مدل نشان داده شده است:



نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top