دوربین زایس , دوربینی محکم تر و بادوام تر از خود سلاح


هر کسی که برای شکار به کوه می رود باید انتظار تغییر ناگهانی شرایط آب و هوایی را نیز داشته باشد که این تغییر ناگهانی شرایط آب و هوایی حتی می تواند برنامه شما را برای کوه رفتن کنسل کند.

گاهی اوقات و بعد از ایجاد شرایط آب و هوایی نامناسب که یکباره مجبور به ترک کردن کوه و برگشتن می شوید ممکن است تجهیزات و وسایلی را در کوه جا بگذارید . هم چنین ممکن است زمانی که برای شکار به کوه می روید اسلحه خود را در جایی قرار دهید و پس از آن فراموش کنید اسلحه را کجا گذاشته اید و هرچقدر جستجو کنید نتوانید آن را پیدا کنید در نتیجه سلاح خود را گم کنید!

در مورد آقای جان استین داستان خیلی ساده تر بود. او پس از استراحتی کوتاه مسیر را بدون برداشتن اسلحه خود در کوه ادامه داد, تفنگی که یک دوربین تفنگی زایس بر روی آن نصب شده بود. وقتی پس از 10 سال دوست جان اسلحه گم شده را در کوه پیدا کرد هر دو شگفت زده شدند.



قنداق چوبی سفید و شکننده و پوسیده شده بود , بدنه فلزی سلاح کاملا زنگ زه بود و غیر قابل استفاده بود , فقط دوربین تفنگی سالم بود و پوشش و بدنه دوربین خراب نشده بود! دوربین روی سلاح زایس توانسته بود شرایط بد آب و هوایی را تحمل کند , نه سرما و نه گرما , هیچکدام نتوانتسته بود به دوربین آسیب بزند.

دفتر خدمات مشتریان در وترزلار جزئیات دقیق را بررسی کردند و اعلام کردند که "محصولات زایس ازبین نمی روند و نابود شدنی نیستند!"

نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top