مراسم دهمین سالگرد تاسیس کمپانی الایت

رویداد جشن چهار روزه الایت با حضور صد نفر از نمایندگان , توزیع کنندگان , تامین کنندگان و طرفداران از 26 کشور در سراسر جهان و سراسر چین برای تبریکات و به اشتراک گذاری شادی و هیجان در 19 ژوئن 2017 در یک فضای پر انرژی و شاد در شهر شنژن چین آغاز شد .

صبح روز 19 ژوئن ، نمایندگان در داخل و خارج از چین ، تامین کنندگان ، رسانه ها و طرفداران در شرکت الایت حضور پیدا کردند . مدیر کل شرکت آقای فاکس فن ، با ارائه یک سخنرانی استقبال از حضور مهمانان سپاسگزاری و از دیدارشان ابراز خرسندی نمود . سپس ، در این جلسه ضمن معرفی خود همه داستان خود را با Olight در گذشته به اشتراک گذاشت و بیان کرد. در این جشن  همراه با همکاران جدید الایت نیز همکاران قدیمی الایت که شرکت با آنها کار کرده بود حضور داشتند و شاهد توسعه شرکت در دهه گذشته بودند. آنها همه قهرمانانی بودند که برای موفقیت الایت ضروری بودند، و شرکت الایت از همراهی آنها سپاسگزار بود.



سپس مهمانان به محل دفترکار ، کتابخانه ، اتاق تناسب اندام ، کافه تریا ، سالن نمایشگاه ، اتاق جلسه ، اتاق های آموزشی و آزمایشگاه و غیره دعوت شدند تا از دفتر مرکزی شرکت الایت بازدید کنند . مهمانان در طی این دیدار تحت تاثیر برنامه های اداری ، علائق فرهنگی شرکت ، ارزش افزوده و ذهنیت کارکنان ، که ماهیت فرهنگ سازمانی الایت بود قرار گرفتند . هم چنین در طی این دیدار آنها شاهد شور و شوق کارکنان ، نوآوری ، توانایی و روحیه چالش برانگیز تیم حرفه ای الایت بودند . ما معتقدیم که در چنین محیط کاری پویا شرکت و کارکنان آن در آینده در کنار یکدیگر موفق تر خواهند بود.

بعد از ظهر، مهمانان از خط تولید شرکت بازدید کردند . آنها توانستند فرایند تولید محصولات را از نزدیک ببینند ، حتی تجربه مشارکت و همکاری در انجانم کارهای تولید و کنترل کیفیت را داشتند و اطمینان کامل را از میزان کیفیت بالای محصولات الایت به دست آوردند.در میان این فعالیت ها ، مونتاژ چراغ قوه یکی از آن مواردی بود که اکثر مهمانان علاقه مند به انجام آن بودند و از مشاهده نزدیک فرایند تولید و مونتاژ چراغ قوه  بسیار هیجان زده بودند.تحت هدایت مهندسان شرکت ، مهمانان به طور جدی هریک شروع به مونتاژ یک چراغ قوه کردند و حتی با یک دیگر به رقابت پرداختند  که بتوانند اولین مونتاژ چراغ قوه را به پایان برسانند .



در ساعت 6 بعدازظهر، جشن شام دهمین سالگرد تاسیس شرکت الایت با نقاشی های شگفت انگیز شن و ماسه اژدها آغاز شد. تمام مهمانان همراه با تمام کارکنان الایت برای جشن دهمین سالگرد تاسیس الایت جمع شدند. فاکس ، مدیر کل ، یک بار دیگر خوشامدگویی صادقانه را به نمایش گذاشت و مسیر الایت را در طول سالها بازبینی کرد . از سال 2007 هنگامی که الایت برای اولین بار تاسیس شد ، عبور از چندین بحران ، بیان فرصت ها و بالا رفتن سرعت رشد ؛ از تیم کارآفرینی ، از از دست دادن و به دست آوردن استعدادهای کلیدی و از شرایط امروزه و نیروی کار قوی الایت که صدها نفر هستند . از پیوستن اولین مشتری برای توسعه بازار ، پیوستن به دوستان خارج از کشور ، به نمایندگان از سراسر چین و 83 کشور از مناطق مختلف و سراسر جهان. فاکس و همکاران ، از طرفداران وفادار و کارمندان الایت به خاطرحمایت از او در لحظات بحرانی الایت تشکر کرد و بیان کرد هرکس که به الایت برای رسیدن به جایگاه امروزه کمک کرده است برای الایت قهرمان است . با این کار او به تمام تلاش های خود اعتراف کرد و بیان کرد در این دوران پر افتخار جهانی شدن شرکت , جوانانی که سرشار از شور و اشتیاق هستند در ده سال آینده قطعا یک افسانه جدید برای الایت ایجاد خواهند کرد .

 این  رویداد پر از شادی نه تنها روحیه مثبت همه افراد اولایت را نشان می دهد، بلکه ما شاهد دوستی میان مشتریان و نمایندگان و میان اهالی اولایت بودیم ! تیم الایت با اشکرگذاری ، با داشتن بهترین آرزوها ، با خداحافظی از گذشته به استقبال آینده و آماده شدن برای کار و افتخار جدید برای الایت در دهه آینده می رود.

نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top