مشخصات فیزیکی

وزن (گرم)
840
ضد آب
پهنا (میلیمتر)
122
ارتفاع (میلیمتر)
160

مشخصات فنی

محدوده عملکرد دمایی (سانتیگراد)
- 25 الی + 55
قطر عدسی شیء موثر (میلیمتر)
42
بزرگ نمایی
10
قطر مردمک خروجی (میلیمتر)
4.2
ضریب روشنایی
20.5
میدان دید افقی (متر/1000 متر)
112
میدان دید زاویه ای (درجه)
6.4
نزدیک ترین فاصله فوکوس (متر)
3.3
نیتروژن داخلی
نوع لنز
SWAROVISION
محدوده تنظیم دیوپتر
- 5 | + 5
ضریب گذردهی نور از لنز (درصد)
90
مقاومت در برابر نفوذ آب (mbar)
400
فاصله راحتی چشم (میلیمتر)
20

بررسی اجمالی

سری EL جزء جدیدترین و پر طرفدارترین دوربین های دو چشمی زاواروسکی به شمار می روند و از وزنی بسیار سبک برخوردارندو ترکیب مناسب اندازه , وزن , عملکرد نوری برای داشتن محصولی بی نظیر و بی عیب و نقص به خوبی رعایت شده است و می توانید تجربه ای بی نظیر را به هنگام شکار داشته باشید .
ساخت ارگونومیکی محصول به گونه ای است که به راحتی می توانید با یک دست از تمام امکانات بهره مند شوید .

نقد و بررسی

به رنگ حیات.


شاید همگی آشنایی کافی با کمپانی و برند زاواروسکی (Swarovski) داشته باشید؛ کمپانی‌ای که بیشتر به محصولات لوکس و گران‌ قیمت خود مشهور است و بیشتر در صنعت جواهرسازی از آن به نیکی یاد می‌شود. کمپانی زاواروسکی اصالتی اتریشی داشته و خود را به انجام یکتا کاری محدود نکرده است. این کمپانی سالیانی هست که دست به تولید محصولات اپتیکی زده که با ساخت بعضی از مدل‌ها، اسم و رسمی برای خود در این صنعت بزرگ دست و پا کرده است. یکی از دوربین‌هایی که ساخت و تولیدش به نوعی انقلابی در کارخانه زاواروسکی را باعث شد، دوربین‌های سری EL این کمپانی بودند که دستخوش تغییرات کم و بیشی نیز در طول عمر خود شده‌اند. دوربین نام برده، در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی به تولید رسیده‌ که مجموعه فروشگاهی قوچ بنا به خواسته اکثریت طبیعتگردان و تیراندازان، اقدام به موجود کردن مدل 10x42 این دوربین کرده است.

دوربین Swarovski EL 10x42 دو حرف B و W را در نام کامل خود می‌بیند. این دو حرف به ترتیب نماد مقدار خوب فاصله راحتی چشم برای عینک‌داران و زاویه دید پهناور آن است. سلیقه مهندسین و طراحان اتریشی در مورد رنگ بدنه حرفی برای گفتن باقی نگذاشته و انتخاب رنگ حیات (سبز) برای چنین دوربینی انتخابی بسیار زیبا و شکیل بوده است. دوربین‌ Swarovski EL 10x42 وزنی تنها 840 گرمی را دارد که با رعایت استانداردهای بالا جهانی در ساخت آن، تا عمق 4 متر فشار آب را تحمل می‌کند و به نوعی دوربینی ضد آب است. محدوده عملکرد دمایی نیز بازه وسیعی داشته که دست شما را در استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی، اعم از بدترین و بهترین، باز می‌گذارد. (-25 درجه تا +55 درجه سانتیگراد) چشمی‌های دوربین نیز به آسانی برای مصارف نگهداری و تمیزکاری قابل جداسازی هستند که در انتهای فرم ساختاری منشوری دوربین، Schmidt-Pechan، خود نمایی می‌کنند.



Swaroclean یکی از چندین پوشش نهایی‌های متنوعی است که بر روی لنز‌ها و عدسی‌های این دوربین کار شده است. Swarolight، Swarobright، Swarodur و خیلی از پوشش‌های دیگه، همگی در کنار عدسی‌های HD (High Defenition) تصویری بی‌نهایت شفاف و باکیفیت را پیش چشمان شما به نمایش در می‌آورند و حسی بشدت نزدیک به چشمانتان را به شما منتقل می‌کنند. دوربین Swarovski EL 10x42 دقیقا 90 درصد گذردهی نور دارد که با کمک تکنولوژی پیشرفته Swarovision (حذف انحنا عدسی و تخت سازی آن) میدان دیدی قابل و درخور را ارائه می‌دهد؛ شما حدودا 112 متر را در فاصله 1000 متری خواهید دید که نگاهی عریض به مناظر اطراف را در اختیارتان می‌گذارد. مقدار فوکوس کوتاه برد هم عدد 3.3 متر را به خود گرفته که در کمترین فواصل هم شما دید خیلی بهتری با این دوربین نسبت به یک ذره‌بین داشته باشید. J

محدوده تنظیم دیوپتر نیز مانند باقی موارد دوربین بازه گسترده‌ای داشته و از -5 تا +5 قابل چرخش و تغییر است. تمامی فضا‌ خالی بین عدسی‌ها و داخل دوربین از گاز نیتروژن پر شده تا رطوبت و بخار بر روی لنزها ننشیند و در همه لحظات تصویری کامل و بی‌نقص را به نمایش بگذارند.

محتویات بسته Swarovski EL 10x42 بجز موارد ذکر شده در بالا، شامل:

  1. کیف حملی شیک و محکم
  2. محافظ عدسی‌های شیء
  3. بند حمل
  4. وسایل مراقبت و نگهداری

می‌شوند.

شرکت زاواروسکی با تولید سری‌ دوربین‌های EL بدون هیچ اغراقی دوربین‌های عرضه کرده که آنقدر آسان و راحت جای پای خودشان را در موقعیت‌های مختلف سفت می‌کنند که باورش شاید واقعا سخت و دشوار باشد. Swarovski EL 10x42 برای تمام کسانی که به دنبال دوربینی ارزشمند و ارزنده هستند گزینه‌ای بس لایق و فوق‌العاده هست که اگر چشمانتان را کمی تحت تاثیر قرار داد، کوچکی تعلل در داشتنش نکنید.


ساخت اتریش   |   MADE IN AUSTRIA

سایر کالاهای مشابه

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top