مشخصات فیزیکی

رنگ
قهوه ای فندقی

مشخصات فنی

تکنولوژی لایه تنفسی
جنس پارچه
DeerSkin (مشابه چرم گوزن)
محدوده عملکرد دمایی (سانتیگراد)
- 25 الی + 10
مقاوم در برابر نفوذ آب
مقاوم در برابر باد
تکنولوژی های استفاده شده
ضد آب قابل تنفس - تکنولوژی پر مرغابی - ضد بو - تکنولوژی DuraHEAT - فوم حافظه دار - دکمه مغناطیسی - کلاه قابل تنظیم و جداسازی - محافظ چانه
قابلیت استفاده از HeatMax

بررسی اجمالی

نوع پارچه استفاده شده در کاپشن Hillman XPR Jacket نکته ای بسیار حائز اهمیت است. پارچه ای بسیار با کیفیت از جنس الیاف مشابه چرم جیر گوزن! پارچه ای لطیف مرغوب , گران قیمت و در عین حال نایاب, که حس کیفیتی بی نظیر را در کنار خریدی رضایت بخش برای دوستداران این نوع پوشاک در همان لحظه اول تداعی می کند. 

فایل ویدپویی این محصول :



نقد و بررسی


این محصول یکی از محصولات بی نظیر و بی همتا درتولیدات Hillman  می باشد.کاپشن Hillman XPR Jacket - 101 بسیار سبک وزن و راحت و مناسب برای شکار و تحرک و فعالیت زیاد است و به دلیل داشتن قابلیت های ضروری لازم برای شکار به شدت برای کارشناسان شکار با ارزش است.
با کمک تکنولوژی نانو این کاپشن ضدبو است و دوبرابر ضد آب بودن آن نسبت به سایر محصولات این محصول را از دیگر پوشاک متمایز کرده است.در داخل کاپشن جیبی برای قرار دادن و استفاده از پنل حرارتی Heatmax قرار دارد و در جیب بغل آن دستمال تمییز کننده لنز قرار دارد.
کلیه پوشاک عرضه شده در سایت قوچ  در صورت عدم تناسب سایز , با حفظ شرایط سلامت فیزیکی کالا و بسته بندی تا یک هفته پس از خرید قابل تعویض یا عودت می باشند.






سایر کالاهای مشابه

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top