مشخصات فیزیکی

وزن (گرم)
43
طول (میلیمتر)
73
قطر کاسه (میلیمتر)
23
مقاومت در برابر آب
قابلیت پذیرش شوک

مشخصات فنی

حداکثر خروجی نور ( Lumens )
500
مدت زمان کارکرد (حداکثر توان / دقیقه )
49
برد نهایی (متر)
105
توان خروجی (واحد شمع)
2800
نوع لامپ
CREE XP-L CW
نوع باطری
RCR123A or CR123A
حداقل خروجی نور ( Lumens )
0.5
مدت زمان کارکرد (حداقل توان / روز )
7

بررسی اجمالی

ارائه نسل دوم چراغ قوه های کوچک و قابل شارژ S10 با افزایش توان خروجی نور.


نقد و بررسی


شرکت Olight در سال گذشته میلادی با ارائه مدل محبوب و بسیار پر فروش S10R  اقدام به عرضه نسل جدید تر این چراغ قوه با ارتقای کیفیت و برخی مشخصات فنی نموده است.
نحوه ساخت و ابعاد این چراغ قوه کوچک و قابل شارژ به گونه ای است که برای کاربردهای متفاوت , سلیقه های گوناگون و اقشار گوناگون جامعه قابل استفاده است. چراغ قوه OLight S10R II از بدنه ای بسیار با کیفیت و مقاوم از آلومنیوم مورد استفاده در صنایع نظامی ساخته شده است. برای افزایش مقاومت و کیفیت ساخت این بدنه توسط پوششی از آندایزینگ نوع 3 پوشش داده شده و سخت گردیده است.
در این مدل با بهره گیری از آخرین فناوری شرکت CREE در ارائه لامپ های LED از مدل XP-L استفاده شده است که باعث افزایش 20 درصدی توان خروجی نور در این مدل تا میزان 500 Lumens گردیده است. در اطراف قسمت جلویی چراغ قوه جهت افزایش استقامت و در عین حال زیبایی از لایه استیل تقویت شده که توسط تکنولوژی POV به رنگ آبی پوشش داده شده تعبیه شده است. همچنین جهت دوچندان کردن این زیبایی , همین لایه در اطراف کلید کنترل خاموش / روشن کردن چراغ قوه نیز تعبیه شده است. سیستم داخلی و همچنین عملکرد مکانیکی در این مدل با ایجاد تغییرات ساختاری بهبود یافته و قابلیت اطمینان چراغ قوه را در شرایط سخت بهبود داده است.
توان خروجی نور در این مدل به راحتی توسط کلید جانبی در چهار وضعیت مختلف به اضافه حالت نور رگباری قابل دستیابی است. این تغییر وضعیت را می توان در فایل ویدئویی ضمیمه شده در انتهای نقد و بررسی مشاهده بفرمایید.
انتهای چراغ قوه همچو مدل قبلی برای افزایش کارایی به یک آهنربای قدرتمند مجهز شده که استفاده کاربر را برای لحظات دشوار و جاهایی که برای انجام کار به هر دو دست نیاز است تعبیه شده است.



فایل ویدئوی این محصول:


فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top