ZEISS - زایس

146,065,000 تومان


مشخصات فیزیکی

وزن (گرم)
830
ضد آب
پهنا (میلیمتر)
128
ارتفاع (میلیمتر)
167

مشخصات فنی

محدوده عملکرد دمایی (سانتیگراد)
- 30 الی + 63
قطر عدسی شیء موثر (میلیمتر)
42
بزرگ نمایی
8
قطر مردمک خروجی (میلیمتر)
5.3
ضریب روشنایی
18.3
میدان دید افقی (متر/1000 متر)
136
میدان دید زاویه ای (درجه)
6.3
نزدیک ترین فاصله فوکوس (متر)
1.9
LotuTec®
نیتروژن داخلی
نوع لنز
SCHOTT HT
محدوده تنظیم دیوپتر
- 4 | + 4
نوع منشور
Abbe-Konig
ضریب گذردهی نور از لنز (درصد)
95
مقاومت در برابر نفوذ آب (mbar)
500

بررسی اجمالی

شاهراه نوری.

دوربین دوچشمی Zeiss Victory HT 8x42 یک پرچمدار تمام عیار در بین همه محصولات شرکت آلمانی زایس است که پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها، بهترین مکانیزم اپتیکی و همچنین طراحی زبردستانه را باهم و یکجا در خود ترکیب کرده است. این دوربین دارای بزرگنمایی 8 برابری و یک عدسی شیء 42 میلیمتری است که تعادل بی‌نظیری بین قدرت بزرگنمایی و گذردهی نور را سبب شده است. سری دوربین‌های Victory HT برای کیفیت تصویر فوق‌العاده و شفافیت عالی‌شان معروف هستند تا گزینه‌ای دلپذیر در بین تمامی عاشقان و فعالان در این حرفه باشند.

دوربین دوچشمی Victory HT 8x42 از لنزهای عالی رتبه همراه با پوشش نهایی فلوراید بهره می‌برد که انحراف و بی‌نظمی رنگ‌ها را به حداقل رسانده‌اند و پالت بی‌نقصی از آن‌ها را در تصویر به نمایش می‌گذارند. همچنین این عدسی‌ها به پوشش چند لایه Zeiss T* نیز مجهزند که گذردهی نور را به حداکثر می‌رساند و از برگشت و انعکاس بیش از حد آن نیز جلوگیری می‌کند. به علاوه آن، تکنولوژی LutoTec استفاده شده بر روی عدسی‌ها نیز آب، خاک و روغن را از آن‌ها دور می‌کند و راحتی در نگهداری و نظافت و همچنین استفاده در بدترین شرایط جوی و آب و هوایی را ممکن می‌سازد.



شرکت خوش ذوق زایس دوربین Victory HT 8x42 را با دقیق‌ترین مهندسی و دقت در همه جزئیات طراحی کرده است. این دوربین دوچشمی حرفه‌ای از آلیاژ محکم و مقاوم منیزیوم ساخته شده که دوام و ماندگاری طولانی مدت آن را تضمین می‌کند. این طراحی زیبا و چشم‌نواز دردست‌گیری آسان و راحتی را ایجاد کرده است و به شما اجازه می‌دهد در مدت دقایق متوالی بدون هیچ مشکلی بتوانید از آن استفاده کنید و به دوربین‌کشی بپردازید. همچنین سطح زبری که بر روی بدنه این دوربین ماشین‌کاری شده تسلط و کنترلی کامل را بر پیکره دوربین حتی در شرایط مرطوب و یا خیس محیطی به ارمغان خواهد آورد.

از ویژگی‌های مثال زدنی و جالب توجه دیگر نیز در این دوربین، میدان دید 136 متری در فاصله 1000 متری آن است که به وسیله آن دیدی وسیع و ستودنی را پیش رو خواهید داشت. این میدان دید مخصوصاً در مواقع رصد اهداف متحرک و سریع نظیر پرندگان در حال پرواز و یا یک حیوان وحشی در حرکت بسیار کارآمد و مفید می‌باشد. به علاوه، قابلیت فوکوس از کمترین فاصله 1.9 متری هم هیچ ریزجزئیاتی را از اهداف نزدیک از قلم نمی‌اندازد تا دوربین Victory HT 8x42 یک دوربین همه‌ فن حریف و ایده‌آل برای هر کاری باشد.

همانطور که در بالا هم گفته شد، شرکت زایس دوربین ویکتوری HT را برای تحمل سخت‌ترین شرایط طراحی کرده است. این دوربین به لطف نیتروژن داخلی درون خود، که از بخارگرفتن لنزها ممانعت می‌کند و آن‌ها را سرجای خود نگه می‌دارد، ضد آب و ضد بخار نیز هم هست.

در نهایت باید گفت که وقتی سخن در قیاس بین دوربین‌های رده اول جهانی به میان می‌آید، دوربین دوچشمی Zeiss Victory HT 8x42 برای کیفیت تصویر شگفت انگیز، شفافیت و همچنین پویایی رنگی خود قد علم می‌کند و انتخابی مسلم است. سیستم اپتیکی پیشرفته و به روز، پوشش‌های مختلف و چند لایه لنزها و همینطور بدنه قدرتمند و قوی، این دوربین را در صدر جدول دوربین‌های دوچشمی برای علاقه‌مندان به گردش، پرنده‌بینی و یا بهتر بگیم هر عاشق به طبیعتی قرار داده است...



ساخت آلمان   |   MADE IN GERMANY


این محصول با ضمانت نامه ده ساله فعال در ایران (قوچ) عرضه می گردد.

هولوگرام قوچ روی محصولات نشانه اصالت کالا و اعتبار خرید شماست

نقد و بررسی

طراحی ظاهری بدنه و جنس دوربین به گونه ای است که به راحتی دست بر روی آن می نشیند و با تعریق از دستان شما سر نمی خورد .
پیچ تنظیم در مکانی مناسب قرار دارد و بدون جابه جا کردن دوربین از مقابل چشمان شما به راحتی قابل تنظیم مجدد است .
لاستیک چشمی در سه وضعیت ارتفاع مختلف تنظیم می شود و در استفاده های طولانی مدت چشم را خسته و اذیت نمی کند .
در کناره های میدان دید این دوربین به هیچ عنوان تصویر مات نیست و به شفافیت مرکز میدان دید می باشد . 
قطر بزرگ عدسی چشمی دوربین Zeiss Victory HT T* 8x42 و کیفیت بسیار بالای نوع عدسی ها باعث شده اند که دوربین قدرت تشخیص بسیار عالی را برای مسافت های دور داشته باشد . یکی از مزایای بسیار خوب این دوربین این است که شما تصاویر را با رنگ طبیعی خود و با بزرگ نمایی بالا مشاهده می کنید . به دلیل استفاده از منیزیم در ساخت این دوربین , وزن این دوربین بسیار کم است و از مقاومتی عالی برخوردار است . 

سایر کالاهای مشابه

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top